Online én offline verlichting vanuit het centrum van Gouda

Algemene voorwaarden

Algemene voorwaarden
Door akkoord te gaan met de algemene voorwaarden geeft u te kennen dat u met de verzend-, retour-, leverings-, garantie-, site-, en betalingsvoorwaarden van Eos verlichting akkoord gaat. Eos verlichting behoudt zich het recht de verzend-, retour-, leverings-, garantie-, site-, en betalingsvoorwaarden te wijzigen. Voor een afgesloten  koopovereenkomst gelden de voorwaarden zoals deze golden op de dag van de op de factuur vermelde datum.

Verzendvoorwaarden
Voor verzending binnen Nederland  wordt  geen extra kosten in rekening gebracht. Alle prijzen die op de website vermeld staan zijn inclusief 21% BTW. Eos verlichting  behoudt zich voor op typefouten. Typefouten worden binnen 24 uur aan u doorgegeven en u heeft dan ook de mogelijkheid uw producten te annuleren. U betaald dus net zoals in een gewone winkel alleen voor het product wat u koopt.

Retourvoorwaarden
Op alle armaturen geldt een garantie van 1  jaar en u kunt deze producten binnen 14 dagen na ontvangst retourneren. Op lichtbronnen zoals gloeilampen, halogeenlampen, led lampen en spaarlampen geldt ook garantie. U dient een foto van de kapotte lichtbronnen te maken en te sturen naar info@eosverlichting.nl. Hele lichtbron(nen) worden dan nagestuurd. De verpakking dient in originele staat te zijn en de onderdelen dienen op dezelfde plaats in de verpakking zijn teruggeplaatst. Als u uw bestelling retourneert dan dient u zelf de verzendkosten naar Eos verlichting te betalen. Let op, lampen dienen in originele verpakking te worden verpakt, indien er een breuk ontstaat is dit risico voor u. Retouren die rembours worden verstuurd  worden geweigerd. Deze kosten worden in mindering gebracht op het retourbedrag. De teruggave zal plaatsvinden binnen 14 dagen. Bij beschadigde armaturen worden de kosten die u maakt voor het retoursturen worden wel vergoed.

Betalingsvoorwaarden
Betalen met iDEAL
U betaald vertrouwd, veilig en gemakkelijk met Ideal. Ideal biedt u de mogelijkheid om vertrouwd te betalen met uw ING, Postbank, Rabobank, SNS bank, Fortis Bank en ABN AMRO rekening. Ideal werkt als tussenpersoon tussen de bank en de webwinkel van Eos verlichting. U kunt direct en kosteloos gebruiken maken van Ideal, zonder dat u zich ergens hoeft aan te melden. U krijgt de bevestiging dat u betaald heeft direct via e-mail.

Leveringsvoorwaarden
Bij al onze artikelen staat de levertermijn vermeldt. Indien de door u bestelde artikelen voorradig zijn wordt uw bestelling binnen 1 tot 3 werkdagen bezorgd. Zodra u besteld en betaald heeft krijgt u in1 tot 3 werkdagen een e-mail met de bevestiging. Zodra het product vanuit Eos verlichting wordt verzonden ontvangt u via  e-mail een track ’n tracé code. Met deze code kunt u uw bestelling traceren en zo kunt u precies zien wanneer uw bestelling binnenkomt.

Wij verzenden met BZZ. Mocht uw pakket worden verzonden met onze gespecialiseerde vervoerder, dan neemt hij telefonisch contact met u op betreffende de dag en dagdeel dat u uw bestelling wilt ontvangen. Onze gespecialiseerde vervoerder werkt niet in het weekend.

Indien een product uitverkocht is en niet meer na te leveren is vervalt de koopovereenkomst. Alle gemelde of vermelde leveringstermijnen zijn slechts een indicatie en kunnen dan ook niet leiden tot enig recht of aansprakelijkheid. Indien u niet akkoord gaat met de langere levertijd kunt u de overeenkomst, per email ontbinden. U ontvangt dan binnen 14 werkdagen uw geld retour. Let op! Vul uw adresgegevens correct in. Wanneer adresgegevens niet kloppen en er om deze reden niet bezorgd kan worden, is Eos verlichting niet verantwoordelijk en dient u voor het opnieuw verzenden van de bestelling € 6,75  aan verzendkosten te betalen.

Garantievoorwaarden
U heeft op alle armaturen 1 jaar garantie. Sommige leveranciers bieden zelfs 5 jaar garantie. De garantie staat standaard bij het product vermeld. De garantieprocedure gaat als volgt:

1. Stuur een email met daarin het probleem van de lamp, daarop zullen wij reageren met wat de volgende stap is.
2. U brengt het pakket naar het postkantoor en verzendt het pakket aan Eos verlichting, Agnietenstraat 48, 2801 HX Gouda
3. U kunt ook naar onze winkel komen. Wij zijn gevestigd aan de Agnietenstraat 48, 2801 HX in Gouda.
4. Als we het product niet zelf kunnen repareren sturen we het naar de leverancier of bestellen we een nieuw product, dit doen we alleen als het product niet door eigen toedoen beschadigd is.
5. Een product wat door eigen toedoen beschadigd is repareren wij ook. U krijgt hier wel eerst een prijsopgave voor, voordat we met de reparatie beginnen.
6. We sturen u het product gratis op of u kunt het product komen afhalen in de winkel  Eos verlichting, Agnietenstraat 48, 2801 HX Gouda.
7. Als het product gerepareerd is, ontvangt u per e-mail een bevestiging van het gerepareerde product. U kunt zelf aangeven of u het product wilt komen halen of u het product thuis wilt laten bezorgen.

Op garantie kan geen aanspraak worden gedaan als er sprake is van nalatig onderhoud, waaruit slijtage en defecten zijn voortgekomen en als er permanente veranderingen aan het product zijn gebracht.